Imatge aleatoria de capçalera

dijous, 17 de juliol del 2008

Curull d'idees

Ara que he entrat en un recés de Rifts (la campanya dels Misteris de Megavers ha estat aplaçada indefinidament) vaig llegint altres jocs de rol per distreure’m (Donjon, BW, Esoterrorist...) i sobretot molts de còmics. Aquesta lectura dispersa i compulsiva fa que les muses em flanquegin i m’ataquin idees per totes bandes. Quan se m’apareix un nou concepte de partida sempre acabo pensant amb quin reglament seria més adient per jugar-la, però al final sempre arribo al mateix resultat: Palladium Books! L’ambientació de Rifts, juntament amb altres com Palladium Fantasy, After de Bomb, Heroes Unlimited, Three Galaxies, Splicers, etc. fa que gairebé qualsevol temàtica pugui ser adaptada.

Les últimes idees esbojarrades que he tingut han estat basades en còmics que he llegit:

- Una exploració d’una ciutat submarina guardada per un poderós dimoni que s’alimenta de les emocions negatives (por, ira, desconfiança...) i que és capaç de provocar-les en d'altres (basada en el còmic de Santuario, per jugar-la amb Rifts o Three Galaxies).

- Una terra en mig de l’apocalipsi on els personatges dels contes tenen una societat secreta paral·lela. La màgia alliberada els dóna força per tornar a la seva dimensió a reclamar els seus antics territoris ara ocupats per l’Adversari (basat en el còmic de Fábulas, per jugar amb l’After the Bomb i Palladium Fantasy).

Realment les possibilitats semblen infinites, suposo que només el cansament d’utilitzar el mateix sistema (al final sempre els acabem cremant) evitarà que em plantegi dirigir altres coses en campanyes de llarga durada (tot i que el Reign de Greg Stolze m'atrau moltíssim).