Imatge aleatoria de capçalera

dimarts, 29 de juliol de 2008

Lucky Luck i Rantamplan

Lucky Luck

OCC Dawrf Mining 'Borg Prospector (WB 14: New West). Experience Level: 3

Alignment: Anarchist.

IQ 15, ME 14, MA 12, PS 20 (Augmented), PP 18, PE 11, PB 12, SPD 44

SDC 130, HP 19, MDC 120 (360 SDC)
Lucky Luck abans de convertir-se en un cyborg

PPE 11, ISP -

Resistant to head and cold.
Nightvision 27,4 m.

OCC Skills
Underground tunneling 55%, Underground arquitech 45%, Underground Sense of Direction 55%, Field armorer 65%, Gemology 50%, Literacy dwarf 98%, Speak dragonese 89%, Literacy dragonese 75%, Speak American 98%, Math: Basic 70%, Radio: Basic 70%, Land Navigation 63%, Demolitions 94%, Prospecting 65%, General repair & Mantainance 70%, Basic Mechanics 60%, Pilot: Tracked & Construction 72%, Whitting and Sculpting 55%, WP Knife, WP Axe, Hand to Hand: Expert.

OCC Related Skills
Basic electronics 60%, Demolitions disposal 74%, Demolitions underwater 73%, Locksmith 55%, Mechanical engineer 50%, Robot mechanics 40%, WP Energy Rifle.

Secondary Skills
Computer repair 40%, Climbing 55/45%, Cybernetics Basic 45%, Computer operations 60%, Lore: Faery & Creature of Magic 40%.

Combat
Attacks per melee 4, Strike +4, Parry +5, Dodge +5, Pull Punch +5, Initiative +1, Disarm +2, Roll with punch/fall +4.

Saves
Possession: +2, Spell Magic: +1, Horror factor: +5.

Hand to Hand attacks
Normal punch: 1d4+9 SDC, Karate punch: 2d4+9 SDC, Power punch: 2d4+9 SDC, Normal kick: 1d8+9 SDC.

Ancient weapons
Wilks Laser Knife (+5 Strike/+7 Parry/+6 throw): dmg 3d6+9 MDC (x2 SDC) (No parry).
Rune Axe (Lesser)
(+5 Strike/+5 Parry/+4 throw): dmg 4d6+9 MDC (x2 SDC).

Modern Weapons

Energy Rifle +2

Partial Reconstruction Mining Cyborg:

Bionic hands (25 MDC), Bionic arms (75 MDC), Bionic Legs (110 MDC), Universal headjack with sound filtration, Optics (night vision and thermal image - 1 eye), 1 hand with laser finger (1d6 MD) and sensor hand, 1 hand and arm with heavy drill (3d6 MD), cybernetic lung implant with toxic filter, oxigen storage cell, and molecular analizer, Left leg with compartments (flsh light, flashes and tools), Right compartments (rope and firts aid kid).

Equipment
Bandit K-9 companion (pg 99 NW),
quality cowboy hat, poncho or cloak, tinted goggles, air filter, flashlight, large wooden cross (just in case), cigarette lighter, pocket magnifying glass, pocket mirror, 150 feet (15.2 m) of heavy cord or cable, pick axe, shovel, sledgehammer, mallet, tool kit, two utility belts, knapsack, backpack, four small sacks, 1D4 large sacks, and three canteens, Lesser Rune Axe, Wilks Laser Knife, and 3 additional Eclips/ ammo clips for it. Plus one type fusion block, 48 blasting cartridges (each is equal to a fragmentation grenade; 2D6 M.D.), and 36 flares., 600 Cr. (tradeable), 1300 Cr.

Historia
La història de Lucky Luck a la terra de Rifts és com la de moltes altres d-Bees que s'han hagut d'adaptar al seu nou món d'acollida. Xuclat per un Rifts des de les terres enanes del món de Palladium es va veure transportat el pou núm. 8 de Silvereno greument ferit pel transport místic. Allà la companyia minera li va salvar la vida transformant-lo en un cyborg. Han passat molts anys abans no ha pagat el seu deute, però la vida d'un nan és longeva i al final s'ha guanyat l'estatus de free-lance prospector. Durants aquests anys ha aprés a moure's per la terra de Rifts, mentre les seves aptituds amb les màquines ha fet que fos molt apreciat a la mina. Ara treballava amb en Wyatt Garret, més que res per la llibertat que li dóna i l'afinitat i respecte que senten mútuament i per les màquines. En un dels seus viatges, en mig de les restes d'una batalla, va trobar molt malmès un gos robòtic. El va poder arreglar, i ara el gos l'acompanya i l'obeeix sota el nom de Rantamplan. l'Espasa enrunada que porta, la va aconseguir en el seu Palladium natal i de tant en tant li dóna consells...


Nota 1: Aquest personatge forma part dels PJ pregenerats per a una partida de demostració que farem per suplir la manca de quorum en el grup durant l'estiu.
Nota 2: Els mals SDC de les armes i armadures està expressat segons aquestes regles casolanes.

dilluns, 28 de juliol de 2008

La millor portada (pòdium)

Després de gairebé un mes (26 dies) amb el fil penjat als fòrums de Palladium Books, ha arribar l'hora de publicar la millor portada de Rifts. Hi ha hagut un total de 45 vots (m'esperava més, deu ser un tema que no interessa gaire). A continuació teniu els guanyadors:

Al final, la distribució de vots ha estat la següent:

Rifts® Ultimate Edition™
28% [ 13 ]
Rifts® Machinations of Doom
13% [ 6 ]
Sourcebook #3: Mindwerks
11% [ 5 ]
Rifts® World Book 5: Triax™ & The NGR™
15% [ 7 ]
Rifts® WB 29: Madhaven™
17% [ 8 ]
Rifts® Conversion Book 2: Pantheons of the Megaverse®
13% [ 6 ]

Haig de dir que estic especialment d'acord amb el resultat final (tot i que m'hagués agradat que el Machinations of Doom hagués quedat entre els tres primers), especialment amb el primer i segon classificat, doncs crec que mostren molt correctament l'esperit de l'ambientació.

dissabte, 26 de juliol de 2008

Wyatt Garret














Wyatt Garret

OCC Bounty Hunter (WB 14: New West). Experience Level: 3
RCC Crackle tooth

Alignment: Scrupulous.

IQ 13, ME 13, MA 20, PS 33 (Supernatural), PP 19, PE 22 (Supernatural), PB 8, SPD 26

Trust/Intimidate: 60%
Hand to hand damage bonus: +18 (+33 SDC)

Parry/Dodge/Strike bonus: +2
Save vs. Coma +14%
Save vs. Poison/Magic/Pain: +4

SDC 111 (AR 9), HP 86 (81 MDC)
PPE 9, ISP -

Natural Abilities/Cybernetics

Sharp vision, Fast Healer, Pehensile tail, Impervious to cancirogens and heat, Finds cold uncomfortable, Laser utility finger.

OCC Skills
Speak English 98%, Speak Globely 79%, Basic Math 80%, Radio Basic 85%, Track humanoids 55%, Find Contraband 48%, Land navigation 63%, Intelligence 59%, Interrogation 55%, Detect ambush 55%, Wilderness survival 55%, Climbing 55/45%, Swiming 75%, WP Energy pistol, WP Energy Rifle, WP Knife, WP Heavy MD Weapons, Hand to Hand: Expert, Basic Electronics 55% (RCC Skill).

OCC Related Skills
Pilot Robot & Power Armor 81%, Robot & Power armor Combat Basic, Field Armorer & Munitions Expert 70%, Basic Mechanics 60%, Military Fortification 60%, Military Ettiquete 65%, Forced March, Camouflage 45%, Literacy Technocan 40%, Prowl 30%.

Secondary Skills
Body Building , Running, Pilot ATV, Lore: Magic 30%.

Combat
Attacks per melee 4 (+1 tail), Damage +18 (+33), Strike +5, Parry +7, Dodge +5, Pull Punch +8, Initiative +4, Disarm +2, Roll with punch/fall +5, Perception +4.

Saves
Toxins: +2 (+6 Poison), Drugs: +1, Disease: +6, Spell Magic: +4 (+5 Illusions), Psionics: +1, Horror factor: +6.

Hand to Hand attacks
Restrained Punch: 5d6, Normal punch: 4d6 MDC (1d6+33 SDC), Karate punch: 2d4+33 SDC, Power punch: 1d4x10 MDC (1d6x2+33 SDC), Normal kick: 1d8+33 SDC, Bite: 2d6 MDC (1d3+33 SDC), Tail strike (equal to punch).

Ancient weapons
Vibroknife (+6 Strike/+9 Parry/+7 Throw): dmg 1d6 MDC (x2 SDC).

Modern Weapons
- Wilks Remi 136 "Big Man" (+4 Strike): dmg 3d6 MDC (x2 SDC), range 183 m, payload 15, RoF 1.
- Wilks Remi 147 "Sharp shooter" (+4 Strike/+3 Aim/-3 Burts): dmg 3d6 MDC (x2 SDC), range 610 m, payload 20, RoF 1.

NG-X9 Samson Power Armor
PS: 30; Running: 240 kph; Normal leaping: 7,6 m up - 7,6 m across; Assited leaping: 30,5 m up - 61 m across; NG-202 Super Railgun (burst): 1d6x10 - 6000 m; Forearm Rocked luncher: 1d4x10 - 1,6 km.

Equipment
Modified Gladiator (main body 70 MDC - 210 SDC A.R. 16), NG-X9 Samson Power Armor (main body 240 MDC - 720 SDC, AR 18), Bandito light armor (main body 38 MDC - 104 SDC), Vibro-knife,
Wilks Remi 136 "Big Man" , Wilks Remi 147 "Sharp shooter" (with a telescopic nightsight scope), a conventional six-shooter (plus 96-144 silver bullets), 3 Beehive grenade, 2 Blinder grenade, Neuro-Mace, a set of travel clothes, a set of dress clothing, black and/or camouflage fatigues, a gas mask and air filter, tinted goggles or sunglasses, and an NG-S2 Basic Survival Pack, IRMSS robot medical kit, infrared distancing binoculars, portable language translator, 4 tracer bugs, pocket scrambler, 4 sets of handcuffs or manacles (80 S.D.C.), 2 M.D.C. handcuffs (15 M.D.C. each), 50 feet (15.2 m) of strong cord/rope, utility belt, backpack, knapsack, and 2 sacks, a land rover, and passive nightvision goggles for general use while manhunting at night. 2400 Cr. (tradeable), 900 Cr (gold&silver), 1000 Cr.

Historia
En Wyatt havia estat sempre un bon nano en el seu poble de la baronia de Tolkeen on es va criar. De seguida l'art de la guerra li va cridar l'atenció i es va apuntar a les milícies de la seva ciutat, més per l'emoció de la feina i la possibilitat de remenar "xatarra" (com ell anomena a les power armors i a les armes pesades) que no pas per un sentiment patriòtic. Quan va haver après tot el que creia que li era útil (destacant en mecànica i reparació) i un cop complert el període del contracte va tornar a veure la seva família. Però allà ja no hi quedava ningú dels seus: un grup de bandolers encapçalats per un dimoni havien arrasat al poble, segrestant al seu habitants per vendre'ls com esclaus. A partir dels pocs supervivents que havien quedat, va formar un petit grup per perseguir als bandolers. Va resultar que per allà on passaven la destrucció i la mort els acompanyava, de tal manera que les autoritats estaven disposades a pagar altes sumes pels seus caps. Així, finalment, i després de seguir-los la pista durant gairebé un any, va poder trobar-los a l'oest, i emboscar al seu cabdill. Va resultar que aquest tenir controlat mentalment a la resta del grup, que en veure's alliberats i plens de culpa pel què havien fet, es varen rendir a en Wyatt. Aquest va entregar-los a les autoritats que gustosament varen pagar les respectives recompenses, i així és com en Wyatt Garret, va esdevenir caçarecomepenses. En les seves aventures va conèixer Jesse Bass, al qual s'uneix de tant en tant per fer "una mica de mal a la Coalició", en record dels "bons temps de juventud".

Nota 1: Aquest personatge forma part dels PJ pregenerats per a una partida de demostració que farem per suplir la manca de quorum en el grup durant l'estiu.
Nota 2: Els mals SDC de les armes i armadures està expressat segons aquestes regles casolanes.

dimecres, 23 de juliol de 2008

Més conversions MDC->SDC (la definitiva?)

Com sabeu fa temps que li dono voltes a això de convertir l'univers de Rifts a un món SDC. Trobo que li dóna un toc més fosc i possibilita l'aplicació d'habilitats i poders curatius. Aquí segueix una adaptació que trobo prou correcte, i que suposo que provaré en la propera partida de demostració:

Multipliqueu l'M.D.C. per la quantitat apuntada per obtenir el mal S.D.C. que té/fa l'objecte/criatura.

M.D. x2 és el mal S.D.C. de les vibro-blades.

M.D. x2 és el mal S.D.C. per armes de mà petites.

M.D. x3 (x2 per Railguns de mida humana) és el mal S.D.C. per armes pesades o muntades en power armor (Inclou les Granades de Mà i les usades en llançagrenades), noteu també que les Railguns fan el seu mal M.D. de "burst" convertit directament a S.D.C. (per a un sol tret) (Ex. una C-40R SAMAS Railgun ara fa 2D4x10 S.D.C. amb un sol tret) i els bursts de railguns hauria de ser tractat exactament com si fossin Machineguns.

M.D.x10 és el mal S.D.C. per armes pesades muntades en vehicles (Inclou la Boom Gun dels Glitter Boys).

M.D. x10 és el mal S.D.C. per explosius.

M.D.C. x3 és el mal S.D.C. per les armadures i TOTES les armadures tenen l'equivament a A.R. de Robot.

M.D.C. x3 és el mal S.D.C. per power armors, cyborgs , petits vehicles, i robots de mida humana (això atorga al Death's Head SAMAS 750 S.D.C.) i TOTS els Sistemes Bionics i Vehicles Militars tenen l'equivalent a A.R. de Robot.

M.D.C. x3 és el mal S.D.C. per tancs M.D.C., vehicles convencionals de mida gran com vaixells, submarins, Glitter Boys i Robots Gegants (això atorga al tanc més gran de l'Iron Heart Armaments alguna cosa com 1900 S.D.C.), a més TOTS els Vehicles Militars tenen l'equivalent a A.R. de Robot.

M.D.C. x1 fins x10 per coses realment massives (naus estelars, Chi-Town, etc.). L'equilibri en aquests aspectes pot variar dramaticament (Mireu més avall respecte a les notes sobre l'A.R.).

Cal usar les regles de la pàgina 32 del Rifts Conversion Book One Revised Edition per determinar les A.R. per aquests objectes (13 Light Armor, 16 Medium Armor, 18 Heavy armor, 20 Power Armor y 22 Force Fields).

L'Armadura corporal d'Exo-skeleton i els Partial Conversion Cyborgs i la majoria de Juicers tenen una physical strength igual a la Heroes Unlimited Minor Super Ability : Extraordinary Physical Strength, Power Armor i Full Conversion Cyborgs tenen una physical strength igual a la Heros Unlimited Minor Super Ability : Super Human Physical Strength , i Robots Gegants tenen una physical strength equivalent a la Heroes Unlimited Major Super Ability : Super Human Physical Strength. O bé consulteu la aquesta taula d'equivalències.

NOTA: Respecte a les criatures màgiques, conjurs, i creacions només cal fer servir les regles de la pàgina 31 of del Rifts Conversion Book One Revised Edition per convertir-les a coses equivalents amb S.D.C./Hit Point, després mireu com queden i modifique-les al vostre gust. Després de pensar-hi, els conjurs i poder psionics multipliquen x2 o x3 els seu mal MDC per convertir-los a SDC. La màgia és el gran equalitzador de la tecnologia en el món de Rifts, i per tant no pot ser que estigui en inferioritat de condicions.

Aquestes regles les he tret del fòrum de Palladium Books i han estat proposades per

Jesse Bass

Jesse Bass

OCC Bandit: Highwayman (WB 14: New West). Experience Level: 3

Alignment: Unprincipled.

IQ 11, ME 21, MA 17, PS 10 (13 bionic left arm, +1 dmg SDC), PP 15 (16 bionic left arm, +1 strike), PE 11, PB 11, SPD 13

Save vs. Psionics/Insanity: +3/+4
Trust/Intimidate: 45%

SDC 32, HP 22
PPE 4, ISP 48 (Major Psionic)

OCC Skills
Speak English 98%, Speak Spanish 70%, Camouflage 55%, Detect Ambush 60%, Find Contraband 52%, Trap Construction 55%, Trap/Mine Detection 45%, Demolitions 84%, Pilot Hovercycle 79%, Trick Riding (special), Horsemanship:Cowboy 75/59%, Land navigation 63%, Streetwise 42%, WP Energy pistol, WP Shotgun, Hand to Hand: Expert.

OCC Related Skills
Sensory equipment 50%, Wilderness survival 55%, Basic Mechanics 50%, Pick Locks 40%, Roping 30%, WP Sword.

Secondary Skills
Cook 50%, Recognice weapon quality 40%, Lore:American Indians 40%, Lore:psiquics and psionics 40%, Gambling 35%

Psionic powers
Bio-regenerate (self) (6), Detect psionics (6), Healing touch (6), Meditation (0), Alter aura (2), Mind block (4).

Combat
Attacks per melee 4, Strike +2, Parry +3, Dodge +3, Pull Punch +6, Initiative +3, Disarm +2, Roll with punch/fall +4.

Saves
Insanity: +4, Psionics (10): +3, Horror factor: +1.

Hand to Hand attacks
Normal punch: 1d4 SDC, Karate punch: 2d4 SDC, Power punch: 2d4 SDC, Normal kick: 1d8 SDC.

Ancient weapons
Vibroblade (+3 Strike/+3 Parry): dmg 2d6 MDC (x2 SDC).

Modern Weapons
- TW Hellfire shotgun (+2 Strike): dmg 6d6 MDC (x2 SDC), range 91.5 m, payload 2, RoF 2 firebolts (16 PPE / 32 ISP to recharge).
- Wilk 320 Laser Pistol (+2 Strike/+6 Aim/-3 Burts): dmg 1d6 MDC (x2 SDC), range 305 m, payload 20, RoF 1 (or burst).

Equipment
Modified Coalition Dead Boy Armor (main body 50 MDC - 150 SDC A.R. 16) with a NF10A Light Force Field (45 MDC - 135 SDC), Vibroblade, TW Hellfire shotgun, Wilk 320 Laser Pistol, passive nightvision goggles, binoculars, tinted goggles, flashlight, cigarette lighter, pack of cigarettes, comb, pocket mirror, 60 ft (18.3 m) of lightweight rope, portable tool kit, 5 stakes and a silver cross (for fighting vampires), survival knife, two pairs of handcuffs, small folding shovel, bedroll, backpack, two saddle-bags, two large sacks, two small sacks, utility belt, air filter, and two canteens, 5 additional E-clips, Hovercycle (Prowler), 6 Hand Grenades (2d6 MDC), 1000 Cr. (tradeable), 3000 Cr.

Historia
Jesse Bass era una estrella del rodeo a la seva Colorado natal, quan un ramat desbocat de dinosaures arrasà la vila on actuava. Però el pitjor era que el ramat era manat per una tropa de soldats de la Coalició, fent-lo servir per "estovar” els habitants “amants dels D-Bee". En l’atac varen morir el seu fill i la seva dona, i ell va perdre el seu braç esquerra (ara substituït per un de biònic). D’aleshores ençà s’ha dedicat a atacar combois de la Coalició amb l’objectiu de venjar-se (no se li dóna malament), tot i que encara no ha realitzat un cop prou important com per apaivagar una mica la seva ànsia. En el seu interior tanmateix, comença a dubtar d’aquesta creuada sense fi, i està aprenent a gaudir dels beneficis que li reporta la seva nova “feina”, especialment pel què fa a la popularitat recuperada, sobretot entre aquells més desesperats i ressentits contra la Coalició,
que el veuen com una figura emblemàtica, o un bandoler "amb carisma". Potser arribarà el dia que haurà de triar entre la seva fama o el seu benestar...


Nota 1: Aquest personatge forma part dels PJ pregenerats per a una partida de demostració que farem per suplir la manca de quorum en el grup durant l'estiu.
Nota 2: Els mals SDC de les armes i armadures està expressat segons aquestes regles casolanes.

dijous, 17 de juliol de 2008

Curull d'idees

Ara que he entrat en un recés de Rifts (la campanya dels Misteris de Megavers ha estat aplaçada indefinidament) vaig llegint altres jocs de rol per distreure’m (Donjon, BW, Esoterrorist...) i sobretot molts de còmics. Aquesta lectura dispersa i compulsiva fa que les muses em flanquegin i m’ataquin idees per totes bandes. Quan se m’apareix un nou concepte de partida sempre acabo pensant amb quin reglament seria més adient per jugar-la, però al final sempre arribo al mateix resultat: Palladium Books! L’ambientació de Rifts, juntament amb altres com Palladium Fantasy, After de Bomb, Heroes Unlimited, Three Galaxies, Splicers, etc. fa que gairebé qualsevol temàtica pugui ser adaptada.

Les últimes idees esbojarrades que he tingut han estat basades en còmics que he llegit:

- Una exploració d’una ciutat submarina guardada per un poderós dimoni que s’alimenta de les emocions negatives (por, ira, desconfiança...) i que és capaç de provocar-les en d'altres (basada en el còmic de Santuario, per jugar-la amb Rifts o Three Galaxies).

- Una terra en mig de l’apocalipsi on els personatges dels contes tenen una societat secreta paral·lela. La màgia alliberada els dóna força per tornar a la seva dimensió a reclamar els seus antics territoris ara ocupats per l’Adversari (basat en el còmic de Fábulas, per jugar amb l’After the Bomb i Palladium Fantasy).

Realment les possibilitats semblen infinites, suposo que només el cansament d’utilitzar el mateix sistema (al final sempre els acabem cremant) evitarà que em plantegi dirigir altres coses en campanyes de llarga durada (tot i que el Reign de Greg Stolze m'atrau moltíssim).

divendres, 11 de juliol de 2008

Frenada

Últimament no he tingut aquest blog gaire actiu.

Han estat tot un conjunt de malaurats entrebancs que han fet que no avanci en els meus projectes de Rifts.

Primer, he deixat de llegir manuals de Rifts per què ja tenia la campanya dels Misteris del Megavers encetada i encarrilada. La lectura dels manuals per preparar la campanya ha fet que una columna de còmics s'apilés a la meva tauleta de nit. Últimament m'he dedicat a fer una mica de net en aquest apartat. Còmics que m'han agradat: Mi mamà, Santuario, Bone, Predicador, Gotham Nights...

Segon, l'elaboració de l'Atles de Rifts s'allarga. L'ordinador de casa és lent fent servir l'autocad, la qual cosa vol dir que quant m'hi poso haig de prendre paciència i tenir un estona per dedicar-m'hi. Ara mateix estic incorporant les fortaleses i ports militars del Coalition Navy Sourcebook.

Tercer, la campanya dels Misteris del Megavers ha quedat en espera indefinidament degut a la manca de quòrum en el grup (últimament la feina ens ha sotmès a tots) i a motius personals. Siposo que aquesta espera es farà indefinida, i que podré reprendre la meva tasca de director de joc Megaversial amb el meu grup habitual (dels dissabtes) quan enllestim les campanyes que tenim entre mans.

Tanmateix, la idea és mantenir aquest blog, amb notícies del Megavers, ressenyes de manuals, vocabulari megaversial, els progressos de l'Atles de Rifts, etc.

dimarts, 1 de juliol de 2008

La jugabilitat de l'MDC

Allà cap als anys noranta, una de les coses que sempre ens tirava enrere alhora de jugar a Rifts va ser la seva dependència de l'MDC. Veiem molt espectacular la seva ambientació, i ens atreia el fet que cada personatge fos un "tanc" equipat amb una armadura impenetrable i un rifle que podria ensorrar un edifici.

Rifts Motivational Poster extret de http://games.sub-standard.com/

Però, quan havíem de posar-nos a barrinar una partida, ens feia por (o respecte) la capacitat de mal d'aquelles armes que sobre al paper i en dibuixos ens deixaven esmaperduts. Com podia un City Rat enfrontar-se a un Glitterboy? Com podia un Ciber-caballer lliutar d'igual a igual amb un dimoni o un robot? Uns eren simples mortals de "pell tova" i els altres, autèntiques màquines de matar capaços de resistir descàrregues de múltiples míssils sense gairebé immutar-se. Per la qual cosa, sempre acabavem abandonat la idea, per un altra moment o per quan PB publiqués alguna partida...

Això va ser així fins que fa un parell d'anys vaig tenir la oportunitat de finalment jugar a Rifts, i no només veure'l des de darrera de la barrera. Em va encantar, tenia les seves mancances, sí, però vaig comprovar que era un joc que no només es podia manejar sinó que realment oferia les infinites possibilitats que pregona.

Ara, al fòrum de SPQRol, l'Starkmad es planteja els mateixos dubtes que ens assaltaven a nosaltres quan fullejaven aquelles làmines a tot color de SAMAS i ciborgs. A veure si puc fer quelcom per convèncer-lo de la jugabilitat del Rifts.

PS. Entrada dedicada a en Tomás i a en Menécrates, per donar-me l'oportunitat d'aprendre d'uns autèntics mestres.