Imatge aleatoria de capçalera

dissabte, 24 d’octubre del 2009

Manuals de foscor, terror i aventura!

Segueixo ampliant la meva col·lecció de Palladium Books. Aquest cop gràcies a les vendes per e-bay del meu amic Tomàs. Es tracta de:


- Un pack de Nightspawn. Tenia moltes ganes de llegir aquest joc, sobretot el seu mòdul de Through de Glass Darkly, on explica com crear nous conjurs amb el sistema Palladium.
- El Beyond the Supernatural 2ona edició.
- Rifts Index & Adventures Vol. 1 i 2.: la part d'índex no crec que la faci servir gaire per què segons com ja ha quedat una mica desfasada, però la part d'aventures és molt aprofitable, doncs és dels pocs llocs on hi pots trobar aventures per Rifts més o menys desenvolupades, amb monstres i PNJ amb les seves estadístiques complertes.

Ara només em manca completar alguns pocs World Books i Dimension Books de Rifts que em queden pendents: Triax, Skraypers, China i Japan, i em sembla que ja ho tindré tot.