Imatge aleatoria de capçalera

dimecres, 30 de juliol de 2014

Infiltració virtual a Vraath

En el darrer capítol, la Sweety es conectava als servidors del quarter avançat de la CS situat a Vraath mitjançant el poder psiònic de Machine Ghost. Aquesta és la crònica de l'infiltració virtual transcrita tal i com ha succeït en el play-by-post.

Joc en acció

Tal com va proposar en Menécrates hem jugat la infiltració virtual a través del correu electrònic. Malgrat les meves reticències inicials, crec que finalment ha estat una molt bona pensada. M'ho he passat molt bé descrivint i ideant la situació, en la meva primera experiència de play-by-post com a DJ.

Personatges

- Sweety, Techno-wizards (N2). 3175 px [4601 per N3]
  100 px per ús adient de poders.

- Janna, Juicer hunter (N1). 1700 px [2140 per N2]
  100 px per idees tàctiques.

Escena única


Sweety, la teva consciència entra al món virtual dels servidors del quarter avançat de la CS. Hi ha una secció oberta tota plena de passadissos que semblen indicar controls de la subestació elèctrica. Tanmateix, una porta tancada amb el dibuix d'una calavera et bloca el pas. Ràpidament introdueixes un codi "rossinyol" (Computer programing) que t'obre pas a una nova secció. Entres discretament en una mena de biblioteca quadricular.

T'esmunys resseguint la paret (Shadow meld; et queden 74 PPE) fins que arribes a un enorme escriptori on hi trobes diversos informes i mapes sobre posició i moviment de tropes. Actives el teu Total Recall (et queden 14 ISP) per memoritzar els informes i mapes, i poder-los analitzar més tard.
Amb tot, abans de marxar, veus un calaix tancat amb clau a l'escriptori amb una "V" rodejada d'un cercle. Sembla clar que el calaix està protegit, a més, amb alguna mena d'alarma. Alguns soldats de la coalició (programes defensius) patrullen per la biblioteca.

DJ: Què fas?

Sweety (jugador): Evidentment obro el calaix utilitzant una habilitat de computer per intentar inhabilitar o saltar el programa de seguretat.

DJ: Aquest és el problema. En el món virtual el calaix està tancat amb un pany i hi ha un sistema d'alarma instal·lat que hauries de deshabilitar.

Opcions mirant la teva fitxa:

1. Electrical engineer -20% per desactivar l'alarma: 30%
2. Mechanical engineer -30% per obrir el pany: 20%
3. Superhuman strengh per rebentar el pany: 98% (saltarà l'alarma si no la desactives abans).
4. Podries fer un Telemechanics (10 ISP) respectivament pel pany i per l'alarma per conèixer en un 80% d'habilitat de com estan conformats. Superant aquesta tirada et donararia un +8% a les habilitats d'Electrical i Mechanical engineer. Tanmateix, només et queden 14 ISP per la qual cosa hauries de triar on vols invertir el poder, si en el pany o en l'alarma. 

Sweety (jugador): [a proposta del jugador de la Janna] Abans d'intentar desactivar l'alarma em faig una Armor of Ithan. Independenment de si es desactiva o no, rebento el pany amb Superhuman Strenght i arramplo amb tot el que hi hagi (lo important es el contingut). Si el contingut fos escrit....llanço Speed reading (2 ISP) per tenir tota la informació....i surto cagant llets d'allà!

DJ: Pensa que, al contrari que els poder psiònics, per tirar un conjur cal fer-ho en veu alta i pot ser que que et descobreixin els guàrdies. Ho fas igualment?

Sweety (jugador): [queixes del jugador] Activo primerament el force field de la meva armadura TW, si aquesta no cal invocar-la. Si també l'he d''invocar amb gestos i sons faig l'Ithan.

La Sweety activa el camp de força màgic de la seva armadura TW posant-hi el palmell de la mà sobre el torç i concentrant-hi una part de la seva reserva màgica (10 PPE, te'n queden 64) i s'acosta cap al sensor d'alarma per provar de desactivar-lo. Amb un suau contacte sobre el sensor i activant el seu poder psiònic de Telemechanics (10 ISP, te'n queden 4) llegeix el mecanisme:
(80% d'habilitat Telemechanics, tirada 12) 
L'alarma, no només està connectada a la biblioteca del món real, sinó que en cas de no ser desactivada també farà saltar l'avís a una terminal externa. Reps un +8% a Electrical Engineer per desactivar l'alarma 38%.
DJ: Procedeixes amb el pla?

Sweety (jugador): Adelante! Intento desactivar l'alarma, si no funciona, activo supernatural strenght i rebento el pany per posar-me a llegir la documentació (amb speed reading).

Ressolutiva, la Sweety treu les seves eines i intenta desactivar l'alarma (Habilitat Electronic Engineering 38%; tirada 05!). Sense problemes, talla el cable adient per evitar l'activació de l'alarma.  
Seguidament, i amb més calma, prova d'obrir el pany sense cridar massa l'antenció (Habilitat Mechanical 20%; tirada 27). Tanmateix, el pany és massa complicat per ser obert amb les eines que té i sembla que no serà tant fàcil d'obrir. 
Però la Sweety no es rendeix fàcilment, i si el pany no cedeix per les bones o farà per les males. Es concentra i recita la Invocació que li atorga força Sobrenatural (10 PPE, te'n queden 54). [Coalition Grunt: Perception +0. Dificultat 8 per sentir la Swety recitant; tirada 13). Malauradament, un parell de guàrdies que fan la patrulla, senten la seva veu i es dirigeixen cal el racó on hi ha la taula. 
Ràpidament, la Sweety rebenta el calaix (98%; tirada 12) on hi troba un informe secret. 
Els soldats s'acosten a la zona, i ràpidament la Sweety activa l'Speed reading per fer una ullada ràpida als documents (2 ISP, te'n queden 2): 

Un operatiu sota les ordres del Lt. General Ian Shrike es troba a les ruïnes de Rhest desenvolupant un projecte secret en col·laboració amb un grup anomenat "La Vanguardia". No s'especifica la natura exacta de l'operatiu però  menciona quelcom com "lluitar el foc amb foc". 
En entrar a la zona, la Sweety es fusiona (60% Shadow melt; tirada 17) de nou entre les obres de la sala per passar desapercebuda. Els Soldats, desconcertats, revisen la zona (Percepció +0, dificultat 8; tirada 6) sense notar res estrany. Mentrestant la Sweety prova de sortir del món virtual, i després de perdre's per un monent (04% Hoplessly lost), s'orienta i pot sortir per allà on ha entrat (70% Definitely certain) abans que s'acabi el conjur. 
En sortir, troba els seu companys esperant-la. Ara caldrà que sortin de la zona sense ser descoberts i puguin analitzar la informació obtinguda a la taula de la biblioteca (Intelligence).
DJ: Bona feina!