Imatge aleatoria de capçalera

divendres, 11 de juliol del 2014

La roja calavera de la perdició (capítol 3)

Capítol 1
Capítol 2

Joc en acció

Malgrat les regles casolanes de mal contra secundaris realment el combat es fa llarg, i més quan encara no dominem les regles de míssils. Però realment les escenes de combat són espectaculars!

Com a director de joc, portar el control de diferents tipus de personatges es fa farragós, i potser encara no tinc per mà el nivell de dificultat dels encontres. A part, reconec que tinc tendència a portar les regnes de la partida molt tensades, i poso massa traves. Essent Rifts, haig d'aprendre a deixar-me anar i permetre més llibertat a jugadors i personatges.

Personatges

- Pasavan, Dog-boy (N1). 475 px [1951 per N2]
   25 px per ús d'habilitats. 
   100 px per ús de poders. 
   100 px per compartir la informació militar. 
   100 px per interpretar l'acarnissament amb el Psi-Stalker.
   100 px per un acte de valentia.
   50 px per derrotar una amenaça menor.
   Total: 475 px

- Iliana, Shifter (N1). 1875 px [2121 per N2]
   50 px per ús d'habilitats. 
   50 px per ús de poders.
   50 px per apressar el Psi-Stalker i intentar interrogar-lo.
   50 px per interpretació d'anar contra la coalició.
   100 px per protegir els companys amb camps de força.
   50 px per derrotar una amenaça menor.
   Total: 350 px

- Sweety, Techno-wizard (N1). 1950 px [2301 per N2]
   75 px per ús d'habilitats.
   150 px per ús de poders.
   50 px per dispara el robot amb el vehicle camuflat.
   200 px per planejar la fugida amb el vehicle.
   50 px per interpretar la discussió amb el consell. 
   50 px per acostar-se sola a la ciutat.
   50 px per derrotar una amenaça menor.
  Total: 625 px

- Aleta, Glitter-boy (N2). 2200 px [4301 per N3]. LEVEL UP!
   25 px per ús d'habilitats.
   50 px per ús de l'armadura.
   50 px decidir no entrar "a sac" amb la GB dins la ciutat.
   50 px per interpretar la discussió amb el consell.
   200 px per comentaris humorístics ("Hippies!" "Postures GB").
   500 px per quedar-se a protegir la retirada contra el Hellraiser amb risc de mort.
   50 px per derrotar una amenaça menor.
   Total: 925 px

Cinta de l'Estrella de bronze al mèrit.



Escena 1

El grup, al qual se'ls afegeix la dog-boy renegada Pasavan, combat contra els sis Skelebots i un Psi-stalker. Quan sembla que tenen la situació controlada, apareix un IAR-3 Hellraiser. El robot, de 9 metres d'alçada i fortament armat esdevé un ós massa dur de rosegar, i el grup decideix fugir aprofitar la seva major mobilitat.

Escena 2

Les Femme Powers, incorporant ara a la dog-boy, no sense els recels de la Iliana, arriben a Bordeline. La ciutat, que presenta una petita piràmide que controla la línia de poder que passa per sobre d'ella, està sotmesa a un setge de facto per part de la coalició. Hi ha ràtzies als masos dels territoris de la ciutat i emboscades als viatgers que van cap a la ciutat (tal com experimenta el grup en l'escena 1).

El grup parla amb el Consell de la Ciutat que els informa que la Coalició té un quarter avançat a una antiga fàbrica o central energètica situada en vell mig del bosc de les Bruixes, i els demana que hi vagin a investigar per si poden esbrinar les intencions de l'exèrcit.

A priori, el Consell sospita que la Coalició vol destruir la Clau de Salomó que està tancada a la piràmide de la ciutat. Relacionant-ho amb la imatge implantada en la ment de l'Iliana pel Mobius, el grup insisteix en el tema de la Clau. l'Stone Master Atlan del consell els explica que la clau, que en realitat és una noia que es troba en estasis dins la piràmide, té la funció d'activar l'Orbe de Salomó, que és un artefacte que "atorga saviesa absoluta, claredat de ment i pau al cor" a l'escollit. El Pla del Consell és entregar l'orb a l'Emperador Prosek, moment en el qual la Clau es teleportarà on sigui l'Orbe mitjançant el poder de la piràmide, per tal que una vegada adquirida la saviesa de l'Orbe, aquest se n'adoni de la futilesa de la guerra. [acusacions  i queixes per part del grup]

El grup proposa traslladar la Clau fora de la ciutat, però el Consell s'hi oposa, ja que és imprescindible que la Clau pugui aprofitar el poder de la piràmide, i insisteix en què el grup investigui la situació de la Coalició per donar temps a la ciutat a preparar una possible evacuació de la ciutat, i si s'esdevé, de la Clau.